Junkers - Căldură pentru o viaţă
 

 

Junkers a devenit Bosch

În Europa de est si de sud-est Junkers devine Bosch. Divizia Bosch Thermotechnik îşi întăreşte prezenţa pe piaţă.

  • Lansările de produse sub marca Bosch includ sisteme care utilizează energii regenerabile şi combină mai multe surse de energie.
  • Clienţii şi partenerii vor beneficia de o gamă extinsă de produse.

Bucureşti, România. – În anul 2010 marca de termotehnică Junkers a devenit marca Bosch în opt ţări din Europa răsăriteană şi de sud-est. În România , trecerea de la marca Junkers la marca Bosch s-a desfăşurat începând cu 1 ianuarie 2010. Divizia Bosch Thermotechnik intenţionează să îmbine schimbarea de marcă cu o extindere suplimentară a gamei sale de soluţii de înaltă eficienţă energetică pentru încălzire şi preparare apă caldă de consum casnic.

„ Această schimbare ne permite să oferim clienţilor şi partenerilor noştri o paletă mai largă şi mai atractivă de produse termotehnice moderne şi inovatoare”, afirmă Klaus Huttelmaier, membru al consiliului de administraţie al diviziei Bosch Thermotechnik. „ Junkers înseamnă soluţii inteligente şi service excelent. Acum , forţa inovatoare a mărcii Bosch şi prezenţa ei pe piaţă devin tot mai vizibile.”

Bosch Thermotechnnik este un lider european, producător de sisteme eficiente energetic pentru încălzire , climatizarea locuinţelor şi prepararea apei calde menajere. În Europa răsăriteană, clienţii finali şi cei comerciali cunosc şi apreciază deja prezenţa mărcii Bosch în domeniul termotehnic: un sondaj reprezentativ efectuat în anul 2008 a arătat că mulţi clienţi potenţiali de sisteme de încălzire presupun intuitiv că marca Bosch oferă produse şi în acest domeniu.

Europa de est reprezintă o piaţă de viitor pentru domeniul încălzirilor

Lansările de produse sub marca Bosch includ sisteme care utilizează energii regenerabile şi combină mai multe surse de energie. Astfel, în următorii câţiva ani, introducerea de produse noi se va concentra pe sisteme solare termice şi pe pompe de căldură. Suntem convinşi de potenţialul regiunii : modernizarea sistemelor de încălzire este primul pas logic în şirul de măsuri necesare pentru a face ca o clădire să devină eficientă din punct de vedere energetic. Gospodăriile din România îşi doresc şi ele să dispună de locuinţe care să fie mai puţin dependente de consumul de motorină sau gaz. Tehnologiile eficiente de încălzire şi energiile regenerabile vor deveni tot mai importante, iar consumatorii vor solicita din ce în ce mai mult produse ecologice, prietenoase cu mediul ambiant.

Contact presă:

  • Nume : Eleni Sefel
  • Telefon : 021- 4057529
  • e-Mail: eleni.sefel@ro.bosch.com

Bosch Thermotechnik este un lider european al furnizorilor de echipamente de încălzire eficiente energetic şi de soluţii pentru pregătirea apei calde menajere. În anul 2010 , compania a generat vânzări de cca 3,1 miliarde EUR, având un număr de aproximativ 13.500 salariaţi . Bosch Thermotechnik deţine puternice mărci internaţionale şi regionale şi fabrică o paletă largă de produse diversificate în 21 de fabrici din 11 ţări din Europa, America de Nord şi Asia.

Grupul Bosch este un lider global în furnizarea de tehnologii şi servicii. În anul fiscal 2010, circa 283.500 de angajaţi au generat vânzări de aproximativ 47,3 miliarde de euro, în domeniile echipamentelor pentru autovehicule, tehnologiei industriale, bunurilor de larg consum şi echipamentelor pentru construcţii. Grupul Bosch cuprinde Robert Bosch GmbH şi cele peste 300 de filiale şi companii regionale din peste 60 de ţări. Prin includerea partenerilor comerciali şi de service, Bosch este reprezentat în aproximativ 150 de ţări. Această reţea internaţională de dezvoltare, producţie şi vânzare reprezintă fundaţia creşterii concernului german. Bosch a cheltuit în 2010 aproximativ 4 miliarde de euro pentru cercetare şi dezvoltare şi a înregistrat aproximativ 3.800 de patente pe plan internaţional. Prin toate produsele şi serviciile sale, Bosch urmăreşte să sporească calitatea vieţii, oferind soluţii care sunt atât inovatoare, cât şi utile.